Atvejo Analizė

Pritraukta $300 000 investicijų

Parduoti paveiksliukų už $300 000 – misija įmanoma.

2021 metais, kai NFT buvo ,,ant DIDŽIULĖS bangos“, mes taip pat turėjome galimybę paplaukioti tuose vandenyse.

Tai buvo visiškai neeilinis projektas, žavintis savo išskirtinumu ir galimybėmis. Turėjome surinkti komandą, kuri pasirūpins viskuo nuo A iki Z. Buvome atsakingi už absoliučiai visus techninius, strateginius, finansinius bei operacinius sprendimus, kuriems reikėjo itin aukštą kompetenciją turinčių specialistų.

Kadangi, tai buvo visiškai nauja niša, su labai didžiule dinamika – kas šiandien veikia, o rytoj jau ne – turėjome suktis LABAI greitai ir dirbi intensyviai.

 

Marketingo strategija

Kaip minėjome prieš tai, tai yra labai aukštos dinamikos niša, todėl priimamų sprendimų rezultatus turime matyti iš karto, nėra laiko testavimui.

Konkurentų analizė taip pat mažai naudinga, nes tai, kas jiems veikė prieš mėnesį, mums – naujam projektui – jau gali nebeveikti. Pamatiniai marketingo principai išlieka panašūs, kaip ir visur, tačiau dažnai turime būti labai kūrybingi ir žengti unikalius žingsnius.

 

Ką mes darėm?

Pirmiausia, stengėmės kuo geriau pažinti mūsų tikslinę auditoriją. Prasidėjus socialinių tinklų marketingui, su ta auditorija pradėjome kalbėti būtent JŲ kalba.

Twitter ir Discord buvo pagrindiniai kanalai, su kuriais mes dirbome. Kiekvienas iš jų turėjo savo ,,community manager“ – tai yra žmogų, kuris neleisdavo auditorijai miegoti. Įvairios loterijos (angl. giveaways), žaidimai ir kitos pramogos užkurdavo žmones projekto Twitter profilyje arba Discord kanale.

Kuo projekto kanalas aktyvesnis, tuo labiau žmonės būdavo linkę pasidomėti tuo projektu ir, galbūt, įsigyti jo NFT. Žmonės mąsto taip – jei čia kažkas vyksta, reiškiasi tai yra verta dėmesio – tiesiog eilinė masių psichologija.

Kolaboracijos su kitais projektais

Suradome 5 skirtingus projektus, kurie sutiko su mumis bendradarbiauti ir papasakoti apie mus savo projekto auditorijai. Tie projektai buvo sėkmingai ir visiškai išparduoti, todėl turėjo gan stiprias bendruomenes, kurios pasitikėjo projektų kūrėjais. Tai mums padėjo įgauti ir tų projektų auditorijos pasitikėjimą.

 

Influencer marketingas

Dirbome su įvairiais Instagram influenceriais. Šioje rinkoje vidutinė vieno post‘o kaina būdavo apie $5000, tai įrodo, kad čia yra labai brangi ,,žaidimo aikštelė”. Nupirkdavom post’us už $5000, o kartais ir brangiau, kurių naudą būdavo labai sunku išmatuoti. Kadangi, tuo metu ši rinka judėjo kosminiu greičiu, mes neturėjome laiko didelėms analizėms, tiesiog tekdavo beveik be jokios rimtesnės analizės pirkti post‘us ir tikėtis GERIAUSIO.

 

Du mėnesiai nepertraukiamo 24/7 darbo

Dirbant su NFT projektais, nei valandai negali palikti savo auditorijos be ,,priežiūros“. Šio projekto Discord kanale dirbo 4 ,,community manager“, kurie visada kalbindavo ir bendraudavo su auditorija. Jei Discord bus tylus – projektas neturės sėkmės NFT pardavimų stadijoje.

 

Kūrėm ryšį su žinomų projektų auditorijomis. Kai kuriems projektams duodavom išskirtines teises vien dėl to, kad jie būtų mūsų Discord kanale ir tai rodytų mūsų projekto autoritetingumą.

 

Tikrasis marketingas. Arba tiesiog PURE MARKETING.

Dirbant su NFT projektais supranti ką iš tiesų reiškia marketingas, kaip veikia masių psichologija ir kokią įtaką turi trendai. Buvo nuostabu sužinot, kad mūsų komanda gali parduoti ne tik produktus ar paslaugas, bet ir paveiksliukus, ir gana brangiai. Na, žinoma, už kiekvieno NFT slepiasi ir tam tikri įsipareigojimai ,,investuotojams“, kuriuos privalu įvykdyti, o juos įvykdžius būtina toliau generuoti idėjas projekto tęstinumui.

 

Biudžetas

Per pirmąją NFT pardavimų stadiją marketingo biudžetas buvo $10 000, o pavyko pritraukti apie $150 000.

Maždaug po mėnesio vyko antroji pardavimų stadija, kuriai buvo skirta apie $100 000  biudžetas marketingui, tada vėl pavyko pritraukti apie $150 000.

Ir būtent tai reiškia didžiulę dinamiką bei konkurenciją rinkoje. Per mėnesį prireikė maždaug 10 kartų didesnio biudžeto, o investicijų pavyko pritraukti tik tiek, kiek per pirmąją stadiją turint tik $10 000 biudžetą marketingui.

 

Pabaigai

Buvo labai stipri ir įdomi patirtis, kuri padėjo dar giliau pajusti marketingo vandenis ir labiau suprasti žmonių elgseną bei jų psichologiją.

Projektas buvo gan sėkmingas ir visi įsipareigojimai investuotojams įvykdyti.

Susiję straipsniai

Jus gali sudominti