Atvejo Analizė

Generuojama 10 000 EUR Pelno Per Mėnesį

Projekto veikla

Šis projektas dirba su TikTok marketingu, bei pardavinėja TikTok Followers, Likes ir Views. Tai yra labai konkurencinga niša, kurioje tikrai netrūksta sunkumų.

 

Strategija

Kadangi mūsų komandai patinka dirbti ten, kur ne visiems pavyksta, mes su didžiuliu malonumu priėmėm šį iššūkį.

Ši niša yra ne tik konkurencinga, bet ir ,,high-risk“ – Google Ads labai atsargiai vertina tuos, kurie nori pradėti leisti reklamas šioje sferoje.  Kol sėkmingai paleidome pirmąsias Google Adwords kampanijas, teko ne vieną kartą bendrauti su Google Ads support‘u ir teikti apeliacijas dėl paskyros uždarymų.

Taigi, leidome Google Ads reklamas ir visas gautas pajamas ketinome investuoti į SEO. Nors ir gan sėkmingai dirbome jau nuo pat pirmųjų mėnesių – sugeneravome beveik $54 000 pajamų, po kelių mėnesių susilaukus PayPal ir Stripe paskyrų uždarymo, turėjome perkelti savo projektą į kitą, mažiau konkurencingesnę rinką, kurioje dabar dirbame tik su organiška paieška (SEO).

 

Biudžetas ir atsiperkamumas

Per du mėnesius išleidome 26 000 EUR reklamai ir sugeneravome apie 52 000 EUR pajamų. Per tą laikotarpį beveik visos išlaidos buvo skirtos tik reklamai, todėl pelningumas siekė apie 10 000 EUR/mėn.

 

Pabaigai

Mus žavi tai, kas sunku. Šis projektas suteikė labai naudingų žinių kaip reikia dirbti su labai aukštos konkurencijos bei dar aukštesnės rizikos projektais.

 

Susiję straipsniai

Jus gali sudominti