SEO paslaugos

Beveik 54% viso internetinio srauto internetines svetaines pasiekia organinės paieškos pagalba. 60% rinkodaros specialistų teigia, kad jų didžiausi klientai, kurie išleidžia daugiausiai, ateina iš Google organinės paieškos. Faktai kalba patys už save – Jūsų verslui SEO yra reikalingas.

seo paslaugos

Svetainės SEO optimizavimo nauda

seo optimizavimo nauda

Didelė dalis žmonių jau nebeįsivaizduoja pasaulio be interneto. Jie vis daugiau ir dažniau daiktų, informacijos ar atsakymų į turimus klausimus ieško internete. Net 90% žiniatinklio vartotojų produktų ir paslaugų paiešką pradeda tokiose paieškos sistemose kaip Google, Bing, Yahoo, Yandex, Baidu ar kt. Google kaip didžiausia paieškos sistema pasaulyje gauna net 99 tūkstančius užklausų per sekundę ir atlieka virš 8,5 milijardo paieškų per dieną.

Internetas yra neriboto mąsto komunikacijos galimybių sistema. Jo pagalba galima rasti informacijos iš viso pasaulio, įskaitant svetaines, el. parduotuves, nuotraukas, video įrašus. Du milijonai blogo tipo įrašų publikuojami kasdien. Tai reiškia, kad kasdien atsiranda vis daugiau turinio, kuris natūraliai konkuruoja už lankytojų dėmesį. Svetainės, kurios nėra tinkamai optimizuotos paieškos sistemom, turi mažą tikimybę patekti į TOP 10 pagal populiarias užklausas.

Kaip rodo tyrimai, TOP 5 rezultatai Google paieškos sistemoje gauna apie 70 % visų paspaudimų. Dėl šios priežasties dauguma verslininkų ir svetainių savininkų nori, kad jų svetainė būtų matoma kuo aukščiau pagal aktualias užklausas. Tačiau gerų norų neužtenka. Šiuo metu internetinių svetainių su panašiu turiniu yra labai daug. Norint išsiskirti, sudominti, kad vartotojai pasirinktų Jūsų puslapį, atsidurti pirmame Google puslapyje ir pasiekti gerų rezultatų, reikia turėti kokybišką, techniškai tvarkingą, tinkamai paieškos sistemoms optimizuotą svetainę bei vartotojus įtraukiantį turinį.

Norint pritraukti vartotojus ir aplenkti savo konkurentus, reikia suprasti kaip žmonės ieško informacijos

Todėl vienas iš pagrindinių ir svarbiausių veiksnių pradedant svetainės optimizaciją yra raktažodžių paieška.

Vesdami raktažodžius į Google paieškos langelį, jie ieško reikalingos prekės, paslaugos ar informacijos. Šiuo atveju, ne jūs ieškote klientų, o klientai ieško JŪSŲ, todėl jie yra patys potencialiausi klientai.

Siekiant, kad vartotojas rastų būtent Jūsų  svetainę ar parduotuvę labai svarbu būti matomiems paieškos sistemose. Optimizuodami savo svetainę tikslinėms užklausoms, ženkliai padidinsite galimybes sulaukti daugiau lankytojų ir potencialių klientų.

Optimizacija yra itin svarbus veiksnys, kuriuo remiantis planuojama bet kokia šiuolaikinė skaitmeninės rinkodaros strategija, tame tarpe ir SEO optimizacija. SEO optimizavimas padeda pritraukti Jūsų paslaugomis ar prekėmis besidominčių lankytojų srautą, kuris vėliau gali tapti jūsų klientais ar pirkėjais. Taigi, ambicingi verslai turėtų žinoti, kad SEO yra itin svarbi rinkodaros sudėtinė dalis, kuri padeda sukurti ilgalaikę strategiją, didina svetainės matomumą ir prekės  ženklo atpažįstamumą, taip pat generuoja organinį srautą į svetainę, kas savaime gerina pardavimus.

Kas yra SEO?

kas yra seo

Interneto vartotojai dažnai klausia kas yra SEO? Kartais kiekvienas iš mūsų susiduria su neaiškiais trumpiniais, kurie kažką reiškia. Daugeliu atvejų galime greitai ir nesudėtingai rasti paaiškinimą, bet išsiaiškinti kas yra SEO nėra labai paprasta, tačiau pabandysim.

SEO – angliško termino Search Engine Optimization sutrumpinimas. Panagrinėkime detaliau.

S – Search arba paieška – tai yra, tai ką žmonės daro, kai nori surasti reikiamą informaciją, prekę ar paslaugą.
SE – Search Engine arba paieškos sistemos, tokia kaip Google, kurioje žmonės ieško informacijos.
SEO – Search Engine Optimization – yra tai, ką Jūs darote, norėdami, kad minėta paieškos sistema atrastų Jūsų puslapį.

SEO, išvertus iš anglų kalbos, tai svetainės optimizavimas paieškos sistemoms, t.y pasirinkta svetainė yra pritaikoma paieškos sistemoms. Trumpai tariant – SEO padeda tinklapiams tapti greičiau surastiems tarp kitų svetainių. Taigi, tai yra vertingas rinkodaros įrankis, pritraukiantis organinį srautą, t.y potencialius klientus, į jūsų svetainę. Kaip tai veikia? Norint išsiaiškinti kaip veikia SEO, reikia suprasti kaip veikia Google.

Ką daro SEO specialistas?

SEO specialisto darbas yra įvertinti visus parametrus, kurie turi įtakos svetainės reitingavimui ir padaryti taip, kad Google robotas įvertintų Jūsų svetainę geriau nei konkurentų. Taigi, svetainės SEO optimizavimas padės Jums paieškos sistemoms pateikti geresnę informaciją, kad Jūsų turinys būtų tinkamai indeksuojamas ir rodomas paieškos rezultatuose.

Žinojimas kaip veikia paieškos sistemos, gebėjimas optimizuoti svetainę ir atlikti reikiamus pakeitimus, kad būtų galima ,,įtikinti“ Google, jog Jūsų svetainė paruošta tinkamai ir verta būti reitingo viršūnėje yra tik viena SEO medalio pusė. Kita pusė yra supratimas, ko žmonės ieško internete, kokių atsakymų jiems reikia, kokius žodžius vartoja ir kokio tipo turinį jie nori vartoti. Žinodami atsakymus į šiuos klausimus galėsite susisiekti su žmonėmis, kurie internete ieško Jūsų siūlomų sprendimų.

Reikia suprasti, kad vien internetinės svetainės sukūrimas negarantuoja potencialių pirkėjų srauto. Todėl visiems kuriantiems ar jau turintiems interneto svetainę, elektroninę parduotuvę, talpinantiems informaciją apie save ar savo paslaugas, bei norintiems padidinti lankomumą ir pardavimus, pirmiausia turėtų galvoti apie savo svetainės lankytoją, kas jam geriausia, jo patirtis turėtų būti prioritetas. Reikėtų galvoti apie vartotojų ketinimus ir parinkti tinkamus raktažodžius, kad klientai galėtų Jus rasti.  Na, o SEO specialistas padės sujungti visus reikiamus taškus ir užtikrinti, kad Google kuo labiau ,,pamiltų“ jūsų svetainę.

Svarbu paminėti, kad SEO – tai nėra reklama, programa, įskiepis ar koks stebuklas. SEO – tai procesas, paskatinantis natūralią, t.y nemokamą paiešką, reikalaujantis nuolatinių analizių, testavimų, stebėjimo ir įvairių pakeitimų atlikimo pagal gautus rezultatus. Taigi, pagrindinis SEO tikslas yra internetinės svetainės ar elektroninės parduotuvės iškėlimas paieškos sistemos rezultatuose, pagal tinkamus raktažodžius, bei kryptingas daugybės veiksmų atlikimas, padedantis vartotojams surasti jų lūkesčius atitinkančius prekių ar paslaugų pardavėjus bei jų siūlomus produktus, o pardavėjams padidinti internetinės svetainės lankytojų skaičių bei kokybę.

Kaip veikia Google?

Google ir kitos paieškos sistemos nuolat skenuoja visą internete aptinkamą turinį, ieško naujų ar atnaujintų svetainių, bei kitų failų, juos nuodugniai tiria, analizuoja, suskirsto į katalogus savo serveriuose ir priskiria turinio temas. Tai yra daroma tam, kad Google suprastų koks turinys yra internetinėje erdvėje ir Jūsų paieškos metu parodytų tinkamiausius rezultatus. Šitas procesas vadinamas indeksavimu.

Pasibaigus indeksavimui Google robotai tęsia darbą. Jie skenuoja kiekvieną svetainės puslapį, lygina turinį su konkuruojančiais puslapiais, vertina ar jūsiškis išsamus, ar naudingas vartotojui. Aplankydami svetainę Google robotai atkreipia dėmesį į daugiau kaip 200 svetainės parametrų, bei nusprendžia ar svetainė yra tinkamai optimizuota ir priskiria jai vietą. Tai vadinama reitingavimu.

Kai įvedate paieškos terminą – raktažodį, Google algoritmas apdoroja gautą užklausą, nustato jos pobūdį ir, atsižvelgdamas į aktualumą, populiarumą ir kitus reitingavimo veiksnius, iš Google katalogų atrenka,  kurios iš nesuskaičiuojamų svetainių bus jums tinkamiausios, kurios svetainės bus rodomos rezultatų sąrašo viršuje, o kurios bus rikiuojamos žemiau. Reikia pripažinti, kad Google robotai šiandien itin protingi – aukščiausiose pozicijose organiškai, t.y nemokamai, atsidurti gali tik tie, kurie atitinka griežtus paieškos sistemos kriterijus.

kaip veikia google

SEO Paslaugos –
kodėl jūsų verslui to reikia?

Kaip minėjome anksčiau, natūralios paieškos rezultatai yra tie, kurie gaunami naudojant efektyvų SEO, o ne leidžiant mokamą reklamą, kurios paieškos sistemose šiandien yra kur kas daugiau, nei kada nors anksčiau. Nors mokama reklama, socialinė žiniasklaida ir kitos platformos gali generuoti srautą į svetaines, didžiąją dalį internetinio srauto skatina paieškos sistemos. Natūralios paieškos rezultatai vartotojams atrodo patikimesni ir sulaukia daug daugiau paspaudimų nei mokama reklama.

seo paslaugos kodel verslui reikia

SEO yra viena iš daugelio internetinės rinkodaros priemonių, kuri, tinkamai nustatyta, laikui bėgant duoda didelę naudą ir ilgalaikę investicinę grąžą. Jei Jūsų svetainė tinkamai optimizuota, pateikiate kokybišką turinį, kuris nusipelno aukšto reitingavimo, laikui bėgant srautas padidėja, o reklamai reikia nuolatinio finansavimo, kad srautas būtų nukreiptas į Jūsų svetainę. Taigi, sutaupote, nes nereikia nuolat pirkti mokamos reklamos, tam, kad pritrauktumėte tikslinį konkrečiomis prekėmis ar paslaugomis besidomintį vartotoją.

Natūrali paieška tenkina pasiūlą, nes Jūsų produktai nėra siūlomi, jų ieško patys vartotojai, o SEO juos pritraukia į Jūsų svetainę. Potencialūs klientai paieškos sistemose nori kuo greičiau rasti juos dominančius produktus, dažniausiai svetainės paieška trunka mažiau nei vieną minutę, o didžiausią paspaudimų kiekį gauna pirmos trys pozicijos. Tad labai svarbu būti pirmame paieškos puslapyje, nes interneto vartotojai retai pereina į tolimesnius puslapius, kuriuose būnant tikimybė sulaukti klientų sumažėja. Kuo didesnis matomumas ir aukštesnė pozicija, tuo daugiu potencialių klientų ir galimų pardavimų.

SEO paslaugos atveria didžiules duris į kambarį, iš kurio pradeda plūsti klientai pas jus

Naudojantis mūsų teikiamomis SEO paslaugomis, esate užtikrinti, kad Jūsų svetainė yra tvarkinga, veikia visi svetainės elementai ir lankytojų patirtis bus puiki. Visa tai vertina ir Google. Galima teigti, kad, būdami pirmuosiuose paieškos rezultatuose, tarsi, turite Google rekomendaciją, kuri didina Jūsų verslo autoritetą. Ne veltui didžiąją dalį paspaudimų gauna pirmos trys paieškos rezultatų pozicijos, galima numanyti, kad ir didžiąją dalį pardavimų atlieka būtent aukščiausiai esančios internetinės svetainės. Taigi, turint aukštesnį reitingą, atrodote patikimesni. Jei Google Jumis pasitiki, tada ir žmonės Jumis pasitiki.

Tai tik keli SEO privalumai. Naudojantis SEO paslaugomis Jūs ir Jūsų prekinis ženklas yra matomas, galima lengviau planuotis reklamos biudžetą ir stebėti rezultatus. Taip pat nebereikia ieškoti klientų, jie patys pas Jus ateina.

Nors dar daug verslų neišnaudoja savo potencialo interneto pagalba, džiugu, kad vis daugiau verslo atstovų supranta investicijų į interneto svetainę svarbą, rinkdamiesi rinkodaros priemones, įtraukia SEO ir jį vertina, kaip svarbų lankytojų pritraukimo bei žinomumo didinimo pagalbininką.

Taigi, kaip sužinoti, ar Jūsų verslui reikia SEO? Atsakymas yra paprastas, jeigu Jūsų prekės ar paslaugos ieškomos internete, tada svetainės optimizavimas bus naudingas Jūsų verslui. SEO padeda parduoti produktus ar paslaugas, didinti prekinio ženklo žinomumą rinkoje, auginti klientų ratą ir siekti iškeltų verslo tikslų. Jeigu norite, kad ir Jūsų verslas nestovėtų vietoje bei būtų pelningas, SEO yra būtinas procesas, kuris atvers naujas galimybes Jūsų verslui.

Kodėl verta rinktis mus?

kodel rinktis mus

Supratimas kaip vartotojai naršo, ką spaudžia bei kuo domisi Jūsų svetainėje yra labai svarbūs veiksniai, tai padeda ne tik geriau pažinti savo klientus, bet ir leidžia priimti tinkamus sprendimus priimant verslo planavimo sprendimus. Mes remiamės geriausia praktika, sukaupta patirtimi ir profesionaliais įrankiais ir padarę išsamią svetainės lankytojų analizę pateikiame siūlymus svetainės turinio patobulinimams.

Analizė taip pat leidžia nustatyti svetainės greitį, pastebėti esamas klaidas ir neveikiančias nuorodas. Visi šie dalykai skatina vartotojų nepasitenkinimą, nes niekas nenori laukti ar ateiti į neveikiantį puslapį. Tai labai svarbūs elementai, tam, kad naršymas svetainėje paliktų gerą įspūdį, šių problemų pašalinimui skiriame labai daug dėmesio.

Būti pastebimiems, randamiems ir atpažįstamiems yra kiekvieno verslo tikslas. Suteiksime profesionalias konsultacijas, įvertinsime esamą situaciją ir pateiksime veiksmų planą, tam, kad būtumėte pastebėti ir pritrauktumėte daugiau klientų.

Dabar, kai žinote kas yra SEO, kaip jis veikia ir kuo jis yra naudingas, rekomenduojame pasitikrinti savo svetainę. Pažiūrėti ar ji yra randama ir kurią poziciją užima Google paieškoje. Jei rezultatai Jūsų netenkins ar turėsite kokių abejonių, lauksime Jūsų žinutės.

Dabar, kai žinote kas yra SEO, kaip jis veikia ir kuo jis yra naudingas, rekomenduojame pasitikrinti savo svetainę. Pažiūrėti ar ji yra randama ir kurią poziciją užima Google paieškoje. Jei rezultatai Jūsų netenkins ar turėsite kokių abejonių, lauksime Jūsų žinutės.

Nuo ko pradedami SEO optimizacijos darbai?

SEO darbus geriausia pradėti dar prieš kuriant internetinę svetainę ar elektroninę parduotuvę. Pasitelkdami SEO specialistų rekomendacijomis galima tinkamai susiplanuoti svetainės struktūrą, dizaino elementus ir turinio valdymo sistemą. Taip teigiamų rezultatų pasieksite greičiausiai. Na, o ką daryti, jei svetainė jau sukurta, nuo ko pradėti?

Kaip ir visi darbai, SEO optimizacijos procesas prasideda nuo esamos situacijos įvertinimo, t.y atliekamas svetainės auditas. Jo metu įvertinama svetainės kokybė, užkrovimo greitis, techninė svetainės būklė, svetainės programavimo ir turinio klaidos. Žinant problemines vietas pateikiamas darbų, kuriuos reikia atlikti sąrašas. Kai jau žinome ką reikia taisyti, galime judėti toliau.

Sekantis žingsnis yra raktažodžių tyrimas. Tai yra procesas, kuris padeda suprasti kokie raktiniai žodžiai geriausiai apibūdina Jūsų verslą, parduodamus produktus ar paslaugas ir  kaip Jūsų klientai jus randa interneto paieškos sistemose.

nuo ko prasideda seo darbai

Žinodami kokia yra svetainės būklė, kokie terminai ar frazės apibūdina Jūsų verslą ir produktus, bei kaip Jūsų tikslinė auditorija Jūsų ieško, galime parengti strategiją ir susiplanuoti darbus. Galiausiai pradedamas svetainės SEO optimizavimo procesas. Darbai susideda iš dviejų pagrindinių etapų – vidinio ir išorinio.  Apie juos pakalbėsime truputį vėliau.

SEO paslaugos kaina

Dažnai gauname klausimų kiek kainuoja  SEO paslaugos ar kiek reikės mokėti už svetainės optimizavimą. Norėtume iš karto informuoti, kad SEO paslaugos nėra prekė su konkrečia iš anksto nustatyta kaina. SEO kaina priklauso nuo daugybės faktorių ir kiekvienos svetainės optimizacija kainuoja skirtingai. Taigi, nuo ko priklauso SEO paslaugų kaina?

Ji priklauso nuo
  • Pirmiausia tai priklauso nuo esamos Jūsų svetainės situacijos, kurią, kaip minėjome, galima sužinoti atlikus svetainės auditą.
  • Kuo daugiau klaidų, tobulintinų elementų, techninio darbo, papildomų kodavimo darbų reikės atlikti, tuo ilgiau užtruks optimizavimo procesas.
  • Jei kuriama nauja svetainė ar SEO optimizacija jau buvo daroma, tai darbų kiekis gali būti minimalus, galbūt reikės vos kelių korekcijų. Bet, jei SEO nebuvo daromas, darbų gali būti kur kas daugiau.
  • Ne paslaptis, jog visos svetainės yra skirtingos. Vienos sudarytos iš vienintelio puslapio, kitos turi kelis puslapius, bet svetainėje pateikiama ne daug turinio, yra ir tokių, kurios sudarytos iš daugybės puslapių ir turi labai daug failų, teksto, nuorodų ir kitos informacijos. Tad priklausomai nuo svetainės dydžio, joms peržiūrėti ir sutvarkyti gali reikėti nevienodos laiko ir darbų apimties.
  • Įmonių konkurencingumas labai svarbus faktorius, kai rinkoje yra daug vienodas paslaugas teikiančių verslų, konkurencija yra labai didžiulė. Taigi ir darbo reikės atlikti kur kas daugiau, nei tose rinkose, kur konkurencijos beveik nėra.
  • Raktažodžių kiekis taip pat lemia darbų apimtis. Kuo daugiau jų reikės išanalizuoti, įvertinti jų konkurencingumą, populiarumą, tuo daugiau darbų
  • Reikia atsižvelgti į tai koks yra tikslas. Ar norima pakilti kelias puslapiais aukščiau, o gal norima iš dešimto ar žemesnio paieškos sistemų puslapio pakilti į TOP3 pozicijas pirmame puslapyje.
  • Taip pat svarbu kaip greitai yra norima pasiekti tikslus. Kuo trumpesnis laiko tarpas, tuo didėja investicijos.

Taigi SEO optimizacijos kaina priklauso nuo daugybės faktorių. Tačiau ne vien kaina lemia paslaugos kokybę. Svarbu pasirinkti tinkamą SEO specialistą, kuris išmano ką daro. Visada galima rasti pigių, tik pradedančių asmenų, kuriems reikalinga praktika Jūsų sąskaita. Tad prieš pasirenkant SEO specialistą turėtumėte pagalvoti norite pigiai ir bet kaip, ar brangiau, bet kokybiškai atlikto darbo. Taip reikėtų pamąstyti ir apie savo galimybes – kiek maksimaliai galite skirti SEO optimizacijos biudžetui. Žinodami atsakymus į šiuos klausimus galėsite atvirai kalbėti su SEO paslaugų teikėju apie bendradarbiavimą ir norimus rezultatus.

Daugelis internetinių svetainių savininkų vis dar galvoja, kad SEO optimizacija yra išlaidos. Tą sumą jie galėtų skirti reklamai ir taip pritraukti klientus į savo puslapį. Tačiau SEO yra investicija, atlikta kokybiškai ir profesionaliai ji atneša didelę investicinę grąžą ir naudą. Ilgainiui gaunamas nuolatinis reguliarus klientų srautas generuoja pardavimus jau nebeinvestuojant į papildomą reklamą. Optimizavę svetainę atrandate neišnaudotą potencialą ir lengvai be jokio vargo pasiekiate savo klientus bei padidinate prekės ženklo ir įmonės žinomumą.

Kada pradėsiu jausti SEO nešamą naudą?

Svetainės SEO optimizacija yra ilgalaikis procesas ir rezultatai neatsiras per naktį. Jei SEO optimizavimas atliktas teisingai, tai pirmuosius teigiamus rezultatus pastebėsite jau po kelių savaičių ar po pirmo mėnesio. Ženkliems pasiekimams reikia laiko. Dažniausiai optimizacijos rezultatai pasiekiami vidutiniškai per pusę metų. Po sėkmingos SEO optimizacijos lankytojų skaičius gali išaugti net šimtais procentų. Reikia paminėti, kad galutiniam rezultatui labai svarbi ir SEO specialisto kvalifikacija bei patirtis.

Dabar, kai esate susipažinę su SEO ir jo teikiama nauda, galite stengtis pagerinti savo svetainės reitingą, matomumą ir išplėsti savo verslo galimybes. Mes pasirengę Jums padėti.

Dabar, kai esate susipažinę su SEO ir jo teikiama nauda, galite stengtis pagerinti savo svetainės reitingą, matomumą ir išplėsti savo verslo galimybes. Mes pasirengę Jums padėti.

Nuo ko pradedami SEO optimizacijos darbai?

Dirbame su bet kokio dydžio įmonėmis. Visiems verslams kuriame skirtingas, tik jiems pritaikytas strategijas, nes kiekviena svetainė reikalauja vis kitokios SEO optimizacijos.

Prieš pradėdami svetainės SEO optimizaciją, labai nuodugniai ištyrinėjame rinką ir atliekame rinkos ir jos lyderių analizę. Tai padeda sukurti ir nusimatyti ilgalaikius SEO optimizacijos tikslus Jūsų svetainei.

Teikiame profesionalias konsultacijas, sudarome reikiamų darbų sąrašus ir paskaičiuojame preliminarias jų kainas, atsižvelgdami į Jūsų tikslus bei biudžetą.

Esame atviri ir sąžiningi. Jei matome, kad jūsų biudžetas nepadės Jums pasiekti norimų rezultatų, tai aiškiai pasakome ir nešvaistome jūsų pinigų ir laiko.

Mes remiamės geriausiomis praktikomis, naudojame profesionalius įrankius. Google kasmet išleidžia ne vieną algoritmo atnaujinimą, prie kurio yra būtina prisitaikyti. Mūsų komanda nuolat tobulėja, gilina žinias, stebi naujoves, pasikeitimus ir atnaujinimus. Todėl joks algoritmo pokytis nepraeina pro mūsų akis. Dėl šių priežasčių savo klientų svetaines gebame iškelti į aukštas pozicijas Google paieškoje ir jose išlaikyti ilgą laiką.

SEO mums nėra tik darbas. Mūsų komandoje dirba savo darbui atsidavę žmonės. Tai mūsų aistra ir hobis, todėl pilnai atsiduodame kiekvienam projektui.

Kai kurios įmonės renkasi pigesnes paslaugas, kurias dažniausiai teikia ką tik pradėję, mažai patirties turintys laisvai samdomi specialistai, kurie, teikdami savo paslaugas, dažniausiai eksperimentuoja tų įmonių sąskaita. Mes esame patyrę SEO specialistai savo jėgas išbandę ant savų projektų, kuriuos pavyko iškelti į TOP 10 Google pozicijas, todėl jūsų svetainės SEO optimizacijos kelias mums bus visiškai aiškus.

Mūsų darbas mums yra kaip šventė, todėl esame visada lengvai pasiekiami savo klientams. Kilus klausimams, galite susisiekti bet kada – nesvarbu diena ar naktis, darbo diena ar savaitgalis.

Optimizuodami svetaines pasirūpiname, kad vartotojams joje naršyti būtų patogu ir lengva, o paieškos sistemų robotams būtų lengva indeksuoti ir suprasti apie ką yra ji yra. Užtikriname, kad svetainė bus ne tik graži, bet ir saugi.

Nuolat informuojame savo klientus apie vykdomus darbus, pateikiame aiškias lengvai suprantamas ataskaitas.

Kuriame realius tikslus, nebandome parduoti savo paslaugos nuspalvindami pasaulį Jūsų galvoje neegzistuojančiomis spalvomis. Jeigu kada nors norėjote surasti patikimą ir sąžiningą verslo partnerį – tai esame mes.

Išorinės SEO paslaugos – kodėl tai svarbu?

Išorinis SEO, tai svetainės optimizacijos dalis, kuri nesusijusi su darbais Jūsų svetainėje, jos greičiu ar vartotojų potyriais joje. Išorinis SEO atliekamas svetainės išorėje. Jo tikslas svetainės žinomumo bei autoriteto didinimas. Rekomenduojama jį atlikti, tik tada kai atliekamas svetainės vidinis sutvarkymas.

Išorinis SEO yra tarsi rekomendacija naudotis, ateiti į Jūsų svetainę. Jos pateikiamos kitų įmonių svetainėse, spaudoje, valstybiniuose puslapiuose su kvietimu apsilankyti Jūsų svetainėje.  Tai gali būti įvairūs straipsniai dienraščiuose, naujienų portaluose, forumuose, socialiniuose tinkluose, įmonių apžvalgos, įvairūs internetiniai portalai, kurie rekomenduoja panašiais paslaugas teikiančias įmones, video ar audio katalogai įvairiuose portaluose, taip pat straipsniai valstybinių institucijų svetainėse, t.y svetainėse, kurios nėra Jūsų, tačiau yra susijusios su Jumis.

Išorinės nuorodos padeda pagerinti svetainės reitingą, nes paieškoms svetainėms jos yra tarsi patvirtinimas, kad tos svetainės, kuriuos nukreipia apsilankyti Jūsų svetainėje, jus rekomenduoja. Daugėjant šių rekomendacijų, t.y atgalinių nuorodų, paieškos sistemos supranta, kad Jūsų internetiniame puslapyje pateikiamas informatyvus turinys, kuris žmonėms yra naudingas, kad apie Jus kalbama, dalijamasi. Kuo daugiau atgalinių, tuo didesnis Jūsų autoritetas.

Iš pirmo žvilgsnio atrodo, kad išorinis SEO yra labai paprasta, tereikia kuo daugiau išplatinti savo puslapio nuorodas. Reikia jomis pasidalinti su draugais, pažįstamais ir jau turėsit daugybę atgalinių nuorodų ir taip internetinė svetainė taps populiari ir pakils paieškų sistemos laipteliais. Deja, ne viskas taip paprasta. Atgalinių nuorodų kūrimą ir dalijimąsi reikėtų daryti labai atsargiai ir patikėti tai profesionalams. Netinkamai atliktas procesas gali netgi pakenkti.

Dažniausiai pasitaikanti klaida išoriniame SEO – prastos kokybės atgalinės nuorodos

Viena iš dažniausiai pasitaikančių klaidų yra daugybės atgalinių nuorodų įsigijimas vienu metu. Yra daug įmonių ir puslapių, kurios perka ir parduoda atgalines nuorodas prastos kokybės puslapiuose. Tai gali padėti iškelti svetainę į pirmus puslapius labai greitai. Tačiau reikia nepamiršti, kad paieškos sistemos stebi ir skaičiuoja atgalines nuorodas bei per kiek laiko visos jos atsirado. Google žino, kad įprastai naujame internetiniame puslapyje atsiranda viena ar dvi nuorodos per mėnesį. Tad, jei per mėnesį atsiras koks šimtas ar daugiau atgalinių nuorodų, paieškos sistemos supras, kad šis augimas yra nenatūralus. Google politika dėl nuorodų pirkimo yra ypač griežta ir laikoma pažeidimu, tad tai gali būti įvertinta kaip blogasis SEO, kuris vadinamas juodųjų kepurių SEO (angl. Black Hat SEO). Tai gali stipriai sugadinti jūsų svetainės reputaciją Google akyse, todėl prireiks nemažai laiko ir pastangų, kad visa tai sutvarkyti. Tačiau net ir panaikinus prastos reputacijos nuorodas, jokių garantijų nėra, kad Google vėl jums gražins prarastas pozicijas paieškos sistemoje.

Nors labai svarbu turimų atgalinių nuorodų kiekis, dar svarbiau jų kokybė. Labai svarbu tinkamai pasirinkti portalus, kuriuose bus talpinamos Jūsų internetinės svetainės atgalinės nuorodos. Pasirenkant puslapius į kuriuos norite įkelti informaciją apie save, reikėtų atsižvelgti ar tos svetainės turinys yra susijęs su Jūsų ir ar to puslapio reitingas yra tinkamas. Reikėtų orientuotis į žinomas svetaines. Kuo aukštesnį reitingą turės žiniatinklis, tuo geriau bus įvertinta išorinė nuoroda.

Vidinis SEO – kodėl tai svarbu?

Norėdami išsiaiškinti kokia yra vidinio SEO svarba, pirmiausia turėtume išsiaiškinti kas tai yra. Taigi, vidinę SEO optimizaciją galima apibūdinti kaip veiksmus, kuriuos atliekame svetainės viduje. Tai padeda interneto paieškos sistemos suprasti apie ką yra Jūsų svetainės turinys ir susieti jį su vartotojų paieškomis, tai, žinoma, lemia aukštesnes pozicijas. Taip pat vidinės svetainės optimizavimas aktualus ir vartotojų teigiamai patirčiai, išpildytiems jų lūkesčiams ir pasitenkinimui, kuriuos jie gauna užėję į Jūsų svetainę.

Taigi kokie punktai sudaro vidinės SEO optimizaciją?

Turinys

Labai svarbu, kad turinys būtų kokybiškas, aiškus, lengvai suprantamas ir gerai struktūrizuotas. Svetainėje pateikta informacija turi atitikti vartotojų paieškos tikslus. Jie turi atrasti tai ko ieško. Todėl reikia pasirūpinti tiksliais raktažodžiais, informatyviais, išsamiais be loginių ir gramatinių klaidų tekstais bei aprašymais.

Raktažodžiai

Reikia pasirūpinti, kad Jūsų verslą, produktus ar paslaugas apibūdinantys raktažodžiai būtų visuose svarbiausiose svetainės antraštėse ir turinyje.

Meta antraštės

Šios antraštės yra lyg Jūsų puslapio santrauka ar pagrindinė tema. Meta aprašymuose turi būti trumpas, aiškus tekstas, kuris geriausiai apibūdintų svetainės ir kiekvieno jos puslapio temas. Tai padeda paieškos sistemoms ir vartotojams suprasti apie ką yra Jūsų svetainės turinys.

Antraštės h1, h2

Šitos antraštės turi būti kiekviename Jūsų svetainės puslapyje. Jos yra, tarsi, puslapio pavadinimas ir jo tema. Kad būtų aiškiau, tai yra lyg knygos skyriaus nuoroda ( I skyrius) ir pavadinimas.

Vaizdinė medžiaga

Visi puslapyje esantys paveikslėliai, nuotraukos, video turi būti kokybiški, nesusilieję, aiškiai suprantami. Visi jie turi turėti aprašymus (alt aprašymai), t.y trumpus pavadinimus su raktažodžiais. Šitie aprašymai yra naudingi tada, kai vartotojai paieškos sistemose ieško vaizdinės medžiagos. Taip pat labai svarbu optimizuoti nuotraukų dydį. Kuo nuotraukos dydis bus didesnis, tuo daugiau laiko reikės jam užkrauti, o jei paveikslėlių bus daug ir visi bus dideli, tai gali lemti lėtą puslapio atidarymą bei naršymą jame.

Kiti svarbūs elementai

Jie gerintų vartotojų patirtį. Pavyzdžiui dažnai užduodamų klausimų (DUK) skiltis, privatumo politika ar paieška balsu.

Visi šie faktoriai yra labai svarbūs. Jie lemia kaip paieškos sistemos įvertins Jūsų puslapį, ar Google bei vartotojai Jus ras. Kol šitie kriterijai nebus optimizuoti, Jūsų svetainė nesulauks lankytojų.  Kuo daugiau puslapyje esančių SEO elementų efektyviai spręsite, tuo aukštesnė jūsų svetainės vieta bus organinėse paieškose.

Techninis SEO – kodėl tai svarbu?

Jei vidinis SEO nėra labai sudėtinga optimizavimo dalis, kurią, turint šiek tiek programavimo žinių, galite pasidaryti ir patys, tai techninis SEO, atvirkščiai, ji yra pati sudėtingiausia svetainės SEO optimizavimo dalis.

Internetinės svetainės yra sudarytos iš daugybės skirtingų, tačiau tarpusavyje suderintų dalių. Svarbu užtikrinti, kad kiekviena iš jų funkcionuotų tinkamai, o svetainė būtų patogi, funkcionali ir greita. Šiam tikslui pasiekti yra reikalingas techninis SEO. Jis užtikrina, kad vartotojams būtų lengva naršyti, o paieškos sistemoms nekiltų jokių techninių nesklandumų bandant suprasti ir įvertinti lankomą svetainę.

Techninis SEO – tai SEO proceso dalis, apimanti svetainės struktūros optimizavimą. Tai svetainės kodo sutvarkymas pagal šiuolaikinius paieškos sistemų reikalavimus bei klaidų šalinimas. Techninis SEO nėra susijęs su svetainės turiniu ar jos populiarinimu, jo tikslas tinkamo svetainės veikimo užtikrinimas.

Taigi, vidinis SEO yra apie tai, ką mato vartotojai atsidarę Jūsų svetainę, o techninis SEO yra tai kas yra Jūsų svetainės užkulisiuose. Tinkamai neoptimizavus svetainės struktūros, galima neigiamai paveikti savo svetainės pozicijas, sumažinti organinį lankytojų srautą ir prarasti konkurencinį pranašumą.

Nors techninis SEO optimizavimas nėra lengvas dalykas, kiekvienam būtų naudinga suprasti kokią naudą jis teikia svetainės veikimui, paieškos sistemų vertinimui ir indeksavimui. Pakalbėkime apie tai iš kokių dalių susideda techninis SEO optimizavimas. Jį sudaro:

Svetainės greitis

Labai svarbu, kad Jūsų svetaine būtų patogu naudotis, greitai ir lengvai pereiti iš vieno puslapio į kitą. Kuo ilgiau kraunasi puslapis, tuo labiau prastėja vartotojo patirtis ir mažėja tikimybė parduoti. Yra tyrimų, kurie teigia, kad net 40 proc. žmonių, kurie laukė daugiau nei 3 sekundes kol užkraus puslapį, ją uždarė ir net 80 proc. iš jų daugiau negrįžo.

Paspartinti svetainę galima perkeliant ją į spartesnį serverį. Atkreipti dėmesį, kad jame būtų naudojama 64 bitų operacinė sistema. Peržiūrėti Javascript failų kiekį, nuotraukų ar paveikslėlių dydį, sumažinti įskiepių skaičių ir t.t.

Puslapio pritaikymas skirtingiems įrenginiams

Ne paslaptis, kad žmonės internete naršo skirtingais įrenginiais. Vieni naršo kompiuteryje, kiti mobiliais telefonais, dar kiti planšetėmis. Kiekvienas įrenginys turi skirtingo dydžio ekraną, tad ir Jūsų svetainės dydis turi tikti visokio dydžio ekranams.

Vidinės nuorodos

Svarbu užtikrinti, kad visi puslapiai ir juose esantys elementai veiktų tinkamai, kad paspaudus juos atidarytų. Taip pat svarbu, kad atidarytų ir rodytų tą elementą ant kurio spaudžiama, t.y jei spaudžiama kontaktai, tai ir turėtų pasirodyti kontaktinė informacija.

Neveikiančios nuorodos

Reikėtų pasirūpinti, kad nebūtų ,,404“ klaidų, t.y neveikiančių puslapių. Tokia klaida atsiranda, kai vartotojas apsilanko nebe egzistuojančiame puslapyje, arba to puslapio nuoroda yra sugadinta. Vartotojus erzina tokie puslapiai. Paieškos sistemos taip pat nemėgsta puslapių su ,,404“ klaidų. Norėdami išvengti šių klaidų visada turėtumėte peradresuoti puslapio URL, kai jį ištrinate ar perkeliate. Geriausia, jei jį nukreiptumėte į puslapį, kuris pakeistų seną puslapį.

Svetainės struktūros optimizavimas

Šita dalis užtikrina, kad lankytojai lengvai ir greitai ras juos dominančią informaciją, o paieškos sistemoms bus lengviau ir aiškiau suprasti ir indeksuoti Jūsų svetainę. Svetainės struktūriniai duomenys leidžia paieškos sistemoms nurodyti koks svetainės turinys yra svarbiausias.

Saugumo sertifikatų naudojimas

Google pirmenybę teikia saugioms svetainėms. Kaip jau žinome, tai svarbu Jūsų svetainės reitingavimui. Norėdami, kad Jūsų svetainė būtų saugi, turėtumėte naudoti SSL sertifikatą. Jo pagalba tarp Jūsų svetainės serverio ir paieškos sistemos yra sukuriamas šifruotas ryšys. Kaip suprasti ar Jūsų svetainė naudoja SSL sertifikatą? Patikrinkite savo svetainės URL nuorodą, jei prie jos matysite HTTPS raides arba žodį ,,saugus“, vadinasi viskas gerai. Šitos raidės užtikrina, kad niekas negalėtų perimti duomenų, naudojamų ar siunčiamų iš Jūsų svetainės.

Dublikuotas turinys

Tai yra vienodas turinys keliose svetainės puslapiuose ar net keliose svetainėse. Toks turinys dažniausiai atsiranda dėl dviejų priežasčių. Pirma, dėl techninių priežasčių, dažnai Jums net nežinant, kai skirtingos nuorodos gali rodyti tą patį turinį, vartotojams tai neturi jokio skirtumo, bet paieškos sistemos tai mato ir gali susipainioti, nesuprasti, kurią nuorodą reikia indeksuoti ir reitinguoti. Antra priežastis, kai dubliuotas turinys atsiranda tyčia, t.y siekiant manipuliuoti paieškos sistemų algoritmais dėl aukštesnių pozicijų. Deja, nei vienu, nei kitu atveju, paieškos sistemos to nemėgsta ir šias problemas reikia šalinti. Tai daroma naudojant kanonines (angl. canonical) nuorodų žymas, kurios paieškos sistemoms nurodo, kuri turinio versija yra pagrindinė. Taip pat šiomis žymomis galima nurodyti, kad analogiškas turinys, esantis Jūsų svetainėje nebūtų skelbiamas.

XML žemėlapio sukūrimas

Visa Jūsų svetainė yra sudaryta iš daugybės dalių, skyrių, elementų. Tam, kad paieškos sistemoms būtų lengviau suprasti ir nuskaityti Jūsų svetainės struktūrą, sudaromas XML žemėlapis, t.y sudaromas svetainės puslapių sąrašas, kaip knygos turinys. Į šį žemėlapį įtraukiama ne tik puslapių pavadinimai, bet ir jų koregavimo datos, atnaujinimo dažnumas bei puslapių svarbumo lygis. Naudodami XML žemėlapį būsite tikri, kad paieškos sistemos nepraleis Jums svarbaus turinio.

Robots.txt

Šitas elementas taip pat yra skirtas paieškos sistemoms. Jame pateikiama informacija ką Jūsų svetainėje bus galima rasti ir ką reikės daryti, t.y kokius puslapius jos turi nuskaityti ir įtraukti į savo indeksą. Robots.txt yra tekstinis failas, kuris yra svetainės kodo šakniniame elemente. Dažniausiai šiame faile nereikia atlikti daug korekcijų, o kartais jų visai nereikia, tik svarbu įsitikinti ar jame nėra klaidų ar neteisingų nurodymų. Beje, su šiuo failu galite ir užblokuoti tam tikrą turinį, kad paieškos sistemų robotai ten neitų arba nerodytų paieškų rezultatuose. Tad su šiuo failu reiktų elgtis atsargiai, nes nedidelė klaida gali sutrukdyti paieškos sistemoms tikrinti kai kurias svetainės dalis.

URL struktūra

Šita dalis yra apie tai, kaip turėtų atrodyti, t.y iš ko turėtų būti sudaryta Jūsų svetainės puslapių nuorodos. URL pavadinimai ir jų formatas gali turėti įtakos paspaudimų rodikliams. Kiekvienam puslapiui reikia unikalių URL, aiški Jų struktūra yra naudingi žmonėms, kurie bando surasti konkrečius puslapius ar svetaines. Jie labiau yra linkę spausti tokias nuorodas, kurios aiškios, paaiškinančios kas yra tame puslapyje, bet nelinkę spausti ant juos klaidinančių ar neaiškių nuorodų. Taip pat URL struktūrą vertina ir paieškos sistemos. Tinkamai optimizuotame URL adrese reikėtų naudoti mažąsias raides, žodžiai turėtų būti atskiriami brūkšneliu, adrese neturėtų būti nereikalingų žodžių ir simbolių, adresas turėtų būti trumpas ir aiškus, tačiau tiksliai apibūdinantis konkretų puslapį, todėl reikėtų pasitelkti ir tikslinius raktažodžius.

Javascript ir CSS

Tai taip pat svarbūs svetainės elementai. CSS yra tai, kaip atrodo svetainė, o Javasript – kaip ji elgiasi. Su CSS pagalba puslapiuose galima pasirinkti tam tikrus šriftus, jų dydį, spalvas ir išdėstymus. Javascript pagalba galima sukurti dinamišką turinį, iššokančius langus. Šitie failų naudojimas gali pagreitinti arba kartais atvirkščiai sulėtinti Jūsų svetainės veikimą. Tad būtina užtikrinti optimalų jų naudojimą.

Kaip matote techninis SEO reikalauja daug darbo, supratimo ir programavimo žinių. Reikia suprasti kaip veikia Jūsų svetainė, kokia jos sandara. Tai reiškia, kad jis yra labai svarbus, ne tik paieškos sistemoms, bet ir lankytojams, jų patirčiai. Techninis SEO užtikrina svetainės greitų, funkcionalumą, patogumą ir aiškumą. Kuo lengviau randamas Jūsų svetainės turinys, tuo geresnių rezultatų galima tikėtis

Kad ir kokia vizualiai graži ir tvarkinga būtų Jūsų svetainė, o pateikiamas turinys išsamus ir naudingas, neišspręstos techninės svetainės klaidos ir problemos gali sutrukdyti pasiekti rezultatų, kurių tikitės bei neleisti atsidurti aukštose paieškų sistemų vietose. Stringanti, lėtai veikianti ar nepatogi svetainė, gali būti prastai vertinama ne tik lankytojų, bet ir paieškų sistemų. Gera žinia ta, kad vieną kartą tinkamai ir profesionaliai atlikus techninį SEO svetainės optimizavimą, didžiosios dalies darbų nebereikės tvarkyti.