Facebook’e mataisi visas ar tik uodega?
Padidinsim Jūsų verslo žinomumą ir pajamas bei užauginsime ištikimų klientų armiją!
Facebook’e mataisi visas ar tik uodega?
Padidinsim Jūsų verslo žinomumą ir pajamas bei užauginsime ištikimų klientų armiją!
Facebook tikrai turi kuo pasigirti – šio socialinio tinklo aktyvių vartotojų skaičius siekia du milijardus. Visa tai atveria duris į labai platų vartotojų tinklą, kuriems, gali parduoti, praktiškai, bet ką – reikia tik parinkti tinkamą žinutę, vizualą ir auditorijos segmentą.
Ne paslaptis, kad kiekvienas verslas siekia vieno ir to pačio tikslo – kuo didesnio pelno. Norint tai pasiekti, būtina auginti naujų ir sugrįžtančių klientų skaičių. O tai padaryti gali Facebook reklama, kuri yra vienas iš pačių geriausių marketingo įrankių.
Pasirinkus teisingą strategiją ir tinkamai optimizavus reklamą, Facebook gali tapti vienu iš pigiausių ir daugiausiai naudos atnešančiu reklamos kanalu.
Internetinėje erdvėje kiekvienas praleidžiame daug laiko. Kasdien Facebook ir kitoje socialinėje medijoje mus atakuoja daugybė pranešimų. Ekspertai teigia, kad per dieną žmogus gali pamatyti nuo 4000 iki 10000 įvairaus pobūdžio įrašų, reklamų ir pranešimų.
Kiekvienas žmogus Facebook įrašų peržiūrai susikuria savitą naršymo strategiją, kuri įrašų peržiūrą padaro greitesnę, kad būtų galima kuo daugiau pamatyti ir stabtelti ten, kas patraukia dėmesį. Tai reiškia, kad rinkodaros specialistai turi padaryti taip, kad žmonės tarp tos daugybės įrašų pastebėtų būtent Jūsų reklamą. Tam Jūs turite tik 3 sekundes. Taip, tai nebuvo rašybos klaida – trys sekundės ar net mažiau.
Pirmosios trys sekundės yra lemtingos – arba žmogus praleis Jūsų reklamą pro akis, arba pradės gilintis į ją ir atliks Jums reikiamą veiksmą. Tad, be galo svarbu, kuriant reklamą padaryti taip, kad Jūsų reklama būtų ne tik aiški, bet ir vizualiai patraukianti dėmesį.
Todėl kurdami reklamas, pačią didžiausią reikšmę suteikiame žmogaus psichologijai. Išsiaiškinus kas yra Jūsų potencialus klientas, įsigiliname į tos klientų grupės psichologiją ir pagal tai kuriame vizualus (reklaminius banerius) ir reklamos tekstus.
Prekės ženklas yra tarsi Jūsų prekės ar paslaugos vizitinė kortelė. Prekės ženklo suvokimas – tai vartotojo jausmų, išgyvenimų ir minčių apie produktą ar paslaugą suma. Visa tai turi įtakos tam, kodėl žmonės renkasi būtent tą, o ne kitą produktą. Kai vartotojai priima požiūrį į prekės ženklą, sunku jį pakeisti. Štai kodėl prekės ženklai sunkiai dirba, kad sukurtų teigiamas asociacijas žmonių mintyse, o ne neigiamą ar neutralų suvokimą.
Nors prekės ženklo suvokimas yra psichinė asociacija, jis vaidina esminį vaidmenį kuriant emocinius ryšius su vartotojais. Jei vartotojai gerai vertina prekės ženklą, jie tampa jam lojalesni. Kai žinote, kaip žmonės suvokia Jūsų prekės ženklą, lengviau formuoti jo reputaciją, padėti vartotojams suprasti, kuo jis išsiskiria, ir plėtoti prekės ženklo vertę. Visa tai skatina įmonės augimą ir pardavimus.
Facebook reklama yra nuostabi tuo, kad net ir minimaliausiam biudžetui čia atsiras vietos. Galbūt kažkokių didelių rezultatų su mažu biudžetu ir nepasieksime, tačiau turint mažą biudžetą galima išsitestuoti ir pamačius, jog būtent jūsų verslo tipui Facebook reklama veikia, galima vis po truputį didinti biudžetą iš gaunamo pelno.
Neuromarketingo specialistai sako, kad iš tikrųjų žmonės nežino ko jie nori, todėl mūsų – marketingo specialistų pareiga – padėti tai žmonėms sužinoti. Įsigilinus į auditorijos psichologiją, išanalizavus jos poreikius, galime tinkamai parinkti vizualus, tekstus ir tokiu būdu parduoti žmonėms tai, ko jie net nežinojo, kad jiems reikia.
Ne visada žmogus pirmą kartą aplankęs Jūsų svetainę įsigis siūloma prekę ar paslaugą. Facebook pakartotinė reklama yra nuostabi tuo, kad galima išsifiltruoti visus žmones, kurie apsilankė svetainėje, bet neatliko pirkimo, ir jiems rodyti pakartotinę reklamą, kuri jiems primins apie jus ir paskatins atlikti veiksmą – pirkimą.
Facebook suteikia galimybę reklamas rodyti būtent tada, kada Jūsų potencialūs klientai yra labiausiai nusiteikę pirkti. Viena auditorija gali būtų labiau linkusi pirkti savaitės viduryje, o kita – savaitgaliais. Mūsų – Facebook reklamos specialistų – tikslas, pagal turimus duomenis visa tai išanalizuoti ir kuo efektyviau paskirti reklamos biudžetą.
Norėdami pasakyti kiek kainuos mūsų paslaugos ir kokį biudžetą reikėtų skirti Facebook reklamai, pirmiausia turime susisiekti konsultacijai ir pakalbėti plačiau apie Jūsų verslą, teikiamas/parduodamas paslaugas ir prekes bei Jūsų tikslus.